one of us

jag gör som alla andra morgonar, klär på mig lassetröjan, som jag visserligen har och sover i ibland, sätter mig vid datorn, letar upp klippet från youtube och kollar på världens bästa dans. jag är något fast vid den nu, jag satt och kollade på den kanske tjugo gånger igår, det går inte att sluta. och snart börjar dansen, har lite ångest faktiskt. uppsala? gävle? ska försöka få tag i dom i gävle ikväll, så det återstår att se.

vädret är som vanligt, orkar inte klaga längre. för höst är höst, och nu är det höst. kanske lite ångest att skolan börjar om två dagar och det är bara jobba järnet nu sista året och sen komma in på nånting som jag inte har en blekaste aning om vad jag ska gå för linje. men det hinner väl ändra sig förhoppningsvis.

nu ska jag fortsätta kolla på massa dans som har blivit mina senaste dagar, puss!

Kommentarer
Postat av: bow wow

b-boy

2008-08-18 @ 18:08:31
Postat av: c

g-boy

2008-08-18 @ 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0