back to hell

godkväll.

satt inte vid datorn på hela dagen igår, förutom när jag kom till sarah. eftersom hon låg och prata telefon i sisådär fyrtio minuter. trevlig syster man har, javisst! :D bäst är hon ändå.

låg vaken ganska länge inatt. men somnade till slut, och vakna runt fyra sådär. klarvaken, men somnade om och sov till halv åtta, men sov sedan till elva. där det var kört, så gick upp och duscha sen datorn nästan hela dagen, jag har fått i klarhet att jag inte kan vinna över mattias i spel. stört omöjligt, bara när han låter mig vinna förstås och tycker synd om mig. :)

och just ja, det är ju fredag idag! ellerhur syrran? ;)
"DET ÄR JU FREDAG IMORGON, DÅ MAN KAN....."


nu ska jag faktiskt ta och resa på mig och göra något annat än vad jag gjort hela dagen! 



Kommentarer
Postat av: s

haha, fredag för fan syrran! se till o njut nu :D

2008-07-11 @ 18:31:42
Postat av: c

på samma sätt som dig?:D

2008-07-11 @ 22:35:55
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: s

men hahahaha :p

2008-07-11 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0