every little thing you do.

jag är så otroligt ledsen för det, ja. men egentligen, det är ju inte mitt fel i det stora hela, visst jag har gjort många misstag i det. men, jag kan ändå inte ta på mig allting. att du ens kan börja bry dig vore trevligt, jag orkar ju inte utan dig. det vet du, men ändå så funkar det inte. jag försöker mitt bästa, så gott det går. sen får vi se vart det leder, men visa vad du kan också så kanske vi ändå kan komma någon vart, jag orkar inte ha det som det är. nu är jag bara förbannad.

igår var verkligen en toppenkväll med en toppentjej, det var sommarkväll i gävle, final! och david björk om jag minns rätt vann i soloartisterna där, helt rätt! han förtjänade segern verkligen, grymt bra röst och alltihopa! :D

därefter åkte vi hemåt och jag sov över hos amanda, vi var trötta och somnade nästan på stört.
vakna, ta sig hemåt, data ungefär idag. vädret ser lovande bra ut! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0