everything changes

japp, vädret håller i sig. helt kanon! :D

söndag var en riktig ta ner humöret dag. allt gick fel och en massa bråk på kvällen hemma så jag stack ut, men kom inte långt förrän batteriet dog så då var de bara hem igen. la mig på en gång!

sen upp nästa dag och va grinig som en apa, men åkte raka vägen med bussen hem till mormor i skärplinge, väldigt skönt att komma bort ett tag, fotade en hel del också! så fint ute på landet där! :)

idag skulle jag ta bussen hem till tierp igen, men blev upphämtad av trevliga grannar som ändå skulle hemåt. direkt hem och fixa sen iväg till uppsala igen, handla en massa. sen tog amanda och jag tåget till storvreta och tillbaka till uppsala och sen till tierp ;p haha. och nu på kvällen var jag ute med sarah ett tag, sen gick vi in och kika film en stund sen ut igen och prata en massa, älski! helbra dag :)

väl hemma märkte jag att det var väldigt stökigt, för jag hade tydligen kastat runt en massa grejer när jag va på arghumör. så nu ska jag ta mig tiden till att städa, såhär dags på kvällen men det bör göras för imorgon går jag och simmar, sen träning och sen blir de gävle, sommarkväll. sista nu, så nu lär man åka in! :)

nej nu känner jag att jag inte kan skriva mer, blir så mycket! men känns som jag inte suttit vid datorn på hur länge som helst, fast de va två dagar sen. iaf, nu fick jag skriva av mig lite :) hoppas ni orkade läsa.

Kommentarer
Postat av: s

jag orka iallafall ;D

2008-07-30 @ 19:22:40
URL: http://hogerdosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0