Im a dreamer

tjaå, sitter här och har ont i ryggen.

ont i ryggen ja, men ska inte klaga! det har jag bara mig själv att skylla faktiskt, suttit här nästan exakt hela dagen. hunnit fixat ett par designer också till folk, vart inte speciellt nöjd men det fick duga! 
nu väntas bara solen, så man kan bli lite brunare.

vart inte åka till mormor idag, tråkigt nog. får se om jag tar och åker dit imorgon istället, har ändå inget annat för mig så blir nog så. sen på kvällen åker jag nog till syster också! treeevligt. :)

when it feel bad i try my hardest
when it feel best i try easier
but every thing i try would mean nothing.

                    
                 


Kommentarer
Postat av: s

ont i magen nurå efter alla dom där "med benen uppe"? :)

2008-07-10 @ 23:24:14
Postat av: c

nejjjdå :D är ju tränad..........

2008-07-11 @ 13:37:28
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: s

hallå där, är de någon som är tränad är de väl ändå jag ;D

2008-07-11 @ 17:59:11
Postat av: c

njjja, jag är biffen

2008-07-11 @ 18:03:45
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0