People walk around pushing back their debts

vaknade runt halv två si sådär. fortfarande trött, men gick motvilligt upp ur sängen och duschade och så. mamma & jag åkte till mormor, där det var fler. mille & lasse bla.. dom fixade tv medan jag låg i mormors säng och lyssnade på Brett Dennen, jag tror jag har blivit kär.

åkte hemåt, och nu sitter jag framför den här dumburken igen. samma visa varje dag. men vad finns att göra? dåligt väder och inget bra på tv är det heller.
 
DAGENS PLUS; åka till mormor, alltid bäst.
DAGENS MINUS; dåligt väder, dålig dag.


Love will come set me free
Love will come set me free, I do believe
Love will come set me free, i know it will
Love will come set me free, yes

                 

Kommentarer
Postat av: Marina

oh yes!

2008-07-07 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0