söndag, jaaahru.

tjululu, som m säger :)

amanda sov här igår, alltid lika kul. haha dock mindre roligt av hon ramlade över mig med cykeln, vi låg där och skratta ett tag och sen titta runt så ingen såg oss. haha, jag är sväld på foten och knät dessutom! kvällen fortsatte med att åka till korvkiosk och feta oss, sen dator, sen ut. sen runt tre sova. lyckad kväll! :)

vi vaknade runt sisådär tolv tiden, då det var alldeles för varmt för att sova. solen lös in och det var dövarmt! men härligt är det, hoppas på fortsatt soliga dagar som vädret har lovat, men dock regn imorgon.

sen vart de lite beachspelande, härligt! de var ett tag sen man var ner på plan så det var otroligt skönt :)

imorgon blir det bad i orbyhus, tisdag uppsala, ondsag gävle, och grönan någon dag också. endel planeringar, ja!

nu står sarah utanför och väntar på mig, så jag ska springa ut till henne. trevligt kväll alla! :)

trodde du var den som alltid fick mig på humöret, men ibland går det bara neråt och jag blir så förbannad!


                                                                                       

Kommentarer
Postat av: s

jag älskar dig! (L)

2008-07-28 @ 14:14:00
URL: http://hogerdosan.blogg.se/
Postat av: mr. M

haha som jag sägerXD

2008-08-01 @ 15:47:54
Postat av: c.f

hahhaha :)

2008-08-01 @ 16:01:41
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0