du var den jag nånsin önskat mig.

första sommarlovsdagen och spöregn, less på att sommaren alltid ska bestå av regn och kyla. okej, visst, det kan vara hur varmt som helst i en vecka eller så. sen regn regn regn. jaja, mina datorer har gått sönder. surt. båda två, hur man lyckas, det vet jag faktiskt inte men sönder är dom.

har suttit inne det mesta av dagen och nördat ps, fotat LITE också ;) nu ska jag hoppa upp härifrån och göra något vettigt, borde kanske städa mitt rum, får se om jag orkar!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ville önska en fortsatt bra dag.

titta gärna in på min tävling jag har

ha de bra.

kram!

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-11 @ 17:32:50
Postat av: Marina

men vänta då! du är FÖR snabb :D

haha, ojoj!

puss!

2008-06-11 @ 17:35:28
Postat av: caroline

hahahaha :)

2008-06-12 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0