I see you got that fire by the way that you walkin

helgen spenderades mest med amanda, hade nog brytit ihop utan dig. hemsk helg utanför det.

slutade iaf runt elvatiden idag, mycket skönt. slängde mig på sängen och vips så sov jag. det är måndag och jag är såhär trött? var för den delen hemma hela förra veckan utom fredag också. sen träning, gick sisådär. träning ikväll också.

imorgon ska vi till högskolan i gävle med skolan också, och på onsdag skoldm i beachvolley, så taggad! :D
skönt att det inte blir en ända dag att gå i skolan som vanligt. fast minns inte torsdags planering.

nu ska jag käka och ladda för nästa träning.

its hard to delete the wierd things I had heard, hope I can trust you.


Kommentarer
Postat av: A!

allt kommer fixa sig, stark nog är du. jag tror på dig!

2008-06-02 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0