prao

onsdag; klockan ringde 06.30, jag vaknade som vanligt och stängde av klockan, lyckades somna om igen! jag opp ur sängen, mamma hade också försovit sig. Så vi snabbade oss, hoppa in i duschen och klädde på mig. sen var det bara att åka iväg! slutade runt halv tre idag, var supertrött så somnade på soffan i en timme. sen var det möte, då var det bara upp igen och skynda sig dit med mamma. och nu sitter jag här, ovanligt. väntar på maten, sen blir det nog bara att man stupar i säng.

image3

föresten, tierp förlorade med 3-0 igår i volleyboll, okej ingen vill veta, men nu är det slutspelat!

Imorgon är det nattinnebandy, får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

marina och caroline , ni fattar inte hur mkt ni betyder för mig !

2008-04-02 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0