torsdag

Dagen har varit helt okej!
vaknade runt åtta av att sopbilen dånade förbi utanför, slängde mig i sängen igen och somnade om. jag hade ställt klockan på halv elva, utifall jag inte skulle vakna, det gjorde jag inte heller. så både telefonen och väckarklockan ringde och då var det bara upp och duscha. skulle in till uppsala med Marina och handla. behövde en "mormor-tröja", så det inhandlade jag och en sjal! nu sitter jag i min säng och kollar på tapeter, ska (någon gång) tapetsera om i mitt rum.

Just ja, jag har gjort om lite på bloggen. eller ja, det var agnes :) ska försöka lära mig lite av det snart, så blir det mer nytt!

+ att jag fick köpa mig en tröja, som behövdes!

- att imorgon är det Fredag, och sen är det bara helgen kvar och efter det drar skolan igång!
  Har dock överansträngt min axel också, aj.



                                            


Kommentarer
Postat av: ampel's

bra blogg :)!

2008-03-28 @ 14:56:38
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0