tudiluu..

23 MARS 2008

Jag har kommit på att jag är beroende av min blogg, skönt att skriva av sig och så..

Dagen har varit väldigt upp&ner och inte blir det bättre av att folk vänder på saken. ja, jag är gnällig.
Marina kom till mig, det var inte mycket att göra inte, satt mest vid datorn (ovanligt, javisst!) , var ut på promenad på kvällen, ruggigt kallt! Missade andra avenyn, så nu ska jag sätta mig och kolla på det!
Godkväll gottfolk!
                                                                                           

Brist på annat att göra så gör jag en lista!

DAGENS VILL HA: en utlandsresa till ett varmt land!

DAGENS KLÄDSEL: mjukisar, tröja och sjal

DAGENS SMINK: foundation..

DAGENS FRISYR: fult uppsatt

DAGENS MENING: "kolla hetingen :O" var?!! :O" (synd för dom som inte fattar)

DAGENS LÅT: ingen

DAGENS PLANER: hade inga planer direkt.

DAGENS SAKNAD: sysslingarna.

DAGENS BÄSTA : marina, helt klart.

DAGENS ROLIGASTE : en 1åring.

DAGENS DUMMASTE: ruggigt kallt

DAGENS MISSLYCKANDE: att allt är fel idag

DAGENS KÖP: godis.

DAGENS GODIS: marabou! jag vet, fet!

DAGENS HUMÖR: väldigt upp&ner och väldigt less. dåligaste dagen på länge..

 jag är glad att vi pratar igen, och att jag verkligen kan lita på dig!
Du gör det så mycket enklare, även fast det kanske inte märks.                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0