you make it hard.

Det här är nytt för mig, men jag lär mig! Första inlägget nu och jag ska försöka så gott jag kan.

Dagen började med att jag försov mig, illa! Det är nämligen prao denna vecka och jag fort som satan upp ur sängen och klädde på mig, rusade iväg till "arbetet", vart inte länge. Fick hemarbete så nu sitter jag här med alla dessa papper och datorn.
Ikväll ska jag nog i allafall ta mig till hallen och kika på sista hemmamatchen i volleyboll, som också kan bli den sista matchen i serien. 

Sen kan jag ju säga att jag är verkligen inte nöjd över den nya designen på bilddagboken, måste tappas endel användare. Klart, man lär sig men.. Var det verkligen så bra att ni ändrade?


image1

                                                                                            try to feel that i'm feeling right now.

Kommentarer
Postat av: C.engberg

va roligt du har de om dagarna :)
roligare om jag va med x) haha skoja :p

2008-03-25 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0