det är svårt att sluta gråta, det är lätt att tappa ton.

godmorgon godmorgon.
sitter upp i min säng i en stor T-shirt, mis.
jag stannar hemma från skolan och känner mig stressad istället.
jag ska göra två prov i engelska imorgon, stress.
14 poäng är avklarade, nu ska jag bara nå det där G;et,
då är jag faktiskt nöjd. med tanke på så lite jag har pluggat.

helgen var ingen speciell. åkte till gammelmormor i Lördags,
var ett tag sen nu. eller nej, i fredags. äh jag vet inte.
pluggat borde jag ha gjort, men vad blev det? sova.
sova på helgerna, jaja. jag sov inte mycket, och detta
blir förmodligen en trött vecka.

det är sol ute, det skulle vara mulet. men hur mycket
skulle det kunna stämma när kanonvädret hållt i
sig dom senaste dagarna. riktigt skönt är det, ska
nog sätta mig i solstolen en stund!

sköt om er.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0