det går, det går.

Fredag, äntligen fredag.
väldigt skönt faktiskt, med tanke på veckan som gått.
har dock blivit sjuk, sitter här och fryser i 22 grader.
ruggigt kallt, och ont i halsen.

ska snart till kusin och gratta honom också,
om jag orkar vill säga.
10 år redan :) tror jag. haha, kommer inte
ihåg längre hur många år folk är!

helgen blir lugn, ingenting jag vet än.
men blir väl något på lördagen
om det inte är sämre med halsen.

jag förstår faktiskt inte hur man bara kan
strunta i saker, och få över skiten helt åt
sidan eller på andra. jag fattar inte hur
man kan gå hela dagar och bara tro
att det ska bli bra. när folk bara ser saker
så oseriöst, jag som trodde man kunde
leva i det seriösa ibland också.

du skiner alltid upp, även en ytterst liten minut. hur gör du?

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0