ingen skönhet kvar

Onsdag och pluggdag som vanligt!
är onsdagar till för plugg? känns så.
okej, det är mitten på veckan, jo ja.
seriösa veckan har blivit att jag legat på latsidan,
men lite har det blivit. spanska prov imorgon och
får verkligen hoppas på det bästa.
likaså geografi provet.

geografi lektionen gick ju bra, haha.
sitta i mellanrummet och bolla med
fotbollen, yee.

gjorde om lite på bloggen också, satt i tre timmar igår
och fick dit ytterst små saker. men idag fixade det
sig som jag ville, okej inte i början. lite mys sådär.

När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då
Varför stämmer meningen så bra?
Allt stämmer. Jag vill inte längre
Jag mådde bra, för en månad
Det sitter i mitt huvud, allting
Jag vet mer. Du vet inget
Att jag ens vågade tro
Att jag ens trodde något. Ack så fel.
Som om du aldrig fattade
Slut på tankar. JA 

jag vill höra någon säga mig, att imorgon blir en bättre dag
                                        
                                                                                 /puss


Kommentarer
Postat av: Marina

bästa texten!

2008-05-23 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0