I't would be hard, I can't fake.

gokväll!
jag kom precis hem från marina, efter att ha varit på fotbollsmatch.
tierp - töff. 1-0 så länge till vi gick, extremt kallt va?! aja, jag har
varit duktig och gjort klart alla recentioner som legat i flera månader
på mitt skrivbord, okej det var ett MÅSTE men jag gjorde dom!

juste, engelskaprov idag. kändes som de gick hyffsat faktiskt!
bättre än förra, så jag hoppas på det bästa. jag har dock
inget ordförråd i engelska känns de som, bör bättras.
nu ska jag hoppa in i duschen, och sen sova. tänkte ta igen
med sömnen, haha lycka till, jau.

alltså
-skola
-plugga
-fotboll
-dusch
-sova.

puss.                                                      /caroline.


Kommentarer
Postat av: Marina

det var fifan kallt! ;)

2008-05-13 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0