jag kan inte förklara, min vackra underbara.

igår var jag med amanda hela dagen, trevligt som vanligt. vi cyklade, pratade och gjorde allt. mamma kom hem med min cykel från stugan, nu är allt undanplockat. idag skriver vi på papperna. jobbigt, ja. hoppas vi spenderar vår mesta tid där nere med våra gamla grannar. blir väl så, eftersom man har finaste kusinen där nere också. jag längtar redan.
jag lyckades stuka tillbaka mitt finger igår också, klant. beachträning på tisdag och jag har stukat fingret, ska försöka läka på det ordentligt. annars får det bli torsdagsträningen.

helgen kommer nog inte bli den allra bästa, när bästa åker bort. syster gotland, marina sundsvall. spela för mig nu syrran, jag älskar dig. och ha allt så bra! saknar er. puss. 

image32 

skulle de vara fel att få vara där?

När du får spring i dina ben
och jordens dragningskraft är klen
När du är i luften
Kom ihåg mig då

Kommentarer
Postat av: Marina

love you baby ;)

2008-05-04 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0