taskiiiiii-gt. jaaaaa-aa taskiiii-gt.

haha, rätt kul att agnes skicka massa roliga låten till mig igår. Taskigt, haha jadu.
påminner dig om ett tack att du fick mig på humör också. som alltid i stort sätt.

humöret nere på noll.
efter bra kommer dåligt, javisst är det så. men är det verkligen meningen att man ska må bra för några dagar och sen ska humöret vara nere hur länge som helst? varför mer dåligt än bra? jag är trött på att jag inte klarar något längre, man hoppas så långt och när det äntligen kommer har man gått förlust om allt.

vaknade förvånande med störtbra humör, fanns liksom inget stopp, att må dåligt igen det skulle aldrig komma tillbaka. men det kom det också. var även hemmadag idag. och jag har i stort sätt bara legat i sängen och glott på tv hela dagen. kul dag liksom. nu ska jag gå och trycka in massa städer länder och allt vad det är i huvudet. lycka till på provet liksom, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-29 @ 19:30:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Amanda

Hehe, lycka till på provet! :) Kommer gå skit för mig! krya på dig! puss (L)

2008-05-29 @ 22:12:25
Postat av: caroline

haha, detsamma! :D
nehedu!

2008-05-29 @ 22:14:26
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0