mitt i

minns att jag sa att de va krångel med bloggarna, har insett att min dator har blivit smittad ännu en gång, virus. så nu blir det väl att bo framför här till detta skit är borta! bo, vilket jag redan gör till mesta dels. men faktiskt ska jag öppna min bok för första gången innan provet som är på fredag, dessutom kemi prov idag. trodde det skulle vara massa kemiska reaktioner, men förvånad blev jag för det blev bara faktafrågor, oerhört bra! :D och hyffsat gick det väl antar jag

justja, höll på glömma att idag fixade jag ljudet på datorn, eller snarare marina. OCH JAG! huhu, otroligt jobbigt att sitta vid datorn utan ljud, men nu så ;D

Kommentarer
Postat av: Jonte

Du får bara virus på din dator?! :O stackare :( hoppas historia provet går bra på fredag! lycka till :D

2008-11-12 @ 22:01:23
Postat av: balle

sv; skola fram till fem, sen vid sex var det luciaträning. och nu ska jag bara ta det lugnt och somna tidigt :)

2008-11-12 @ 22:26:15
URL: http://edahlander.blogg.se/
Postat av: Marina

haha, fan vi är bäst!:)<3

2008-11-12 @ 23:01:26
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0