gulli gullan

uh så mörkt de börjar bli på morgorna, helt kolsvart när man vaknar. trodde klockan va runt fem, sex när jag vakna. så tänkte dra mig ett tag till men när jag kollar på klockan är den sju! så upp och hoppa och iväg. allt gick riktigt snabbt, på idrotten var det styrka, bra skönt men hade grym träningsvärk i axlar sen träningen.

var ut och fota lite på kvällen, kan ju säga att ingen av de bilderna kommer till användning. gick ju skit så..
snart sätter jag på en film och somnar tidigt idag! ;d sovmorgon imorgon!

citat över veckan; "björnar äter hästar (!!)" haha, jonte cp :D
"äääh, skitsamma men sånt där gör alla.."
"två stolpskott som slåss,"

REST IN PEACE LEZKO! <3


Kommentarer
Postat av: Marina

puss på dig!<3

2008-10-13 @ 20:36:53
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: a

lezko :( dina pojkar är fräcka, haha

2008-10-13 @ 21:25:21
Postat av: Anonym

Ooo jaa ;D CP is my name ^^

2008-10-13 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0