hej.tredje.inlägget.

haha, i brist på annat att göra hitta jag detta, lite småkul. (länkarna).. killar och tjejer som typ tävlar, eller nej jag vet inte. men fanns två versioner iaf, av killar och av tjejer. killarna gör det mer som en rolig grej. nu ska jag kolla på hockey, JA :D
det där fick väl bli sista inlägget för ikväll! ;d

killarna

tjejerna

jag frågade marina vad ett ord betydde, vilket det är vill ni bra gärna veta va ;d men det hon svarade var iaf;

"vet inte! ;S man hör det så mycket men man vet inte vad det är!"
åhja, idag blir det nog msn en bra stund. jonte och marina är like usually mina drygisar. ohja :)


Kommentarer
Postat av: Marina

haha fan vad bra dom var!:D

2008-10-16 @ 20:27:52
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: amanda

snygga videon ;P

2008-10-17 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0