I dont want to hurt you.

underbart med sovmorgon faktiskt. vilken uppskattning. dock trött vilket fall, men det är så varje morgon så.. gick upp lika sent som jag brukar, och stressar allt vad jag kan dom sista minutrarna. att man aldrig lär sig!

jag har så gott som skrattat mig igenom dagen, softchill dag, mjarå!

höstbilder har tagits, lite granna. ska nog ut och fota lite om ett tag, innan mörkret hinner komma.

one three hill, såklart missar jag första halvtimmen. kommer på det alldeles för sent, men tror jag sätter mig och kollar det på datorn sen. aaah så bra!
andra avenyn också ikväll, blir bra.


önskar att jag kunde säga 'jag älskar dig fortfarande'.
det kan jag, men det går inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0