im alright

jag borde plugga till provet imorgon, har inte rört böckerna. har en förmåga att göra så med engelskan varje prov. är så less att jag till slut får tvinga mig till att slå upp sidorna och i tvångst läsa.. bokstavligt talat är det nu! har suttit här allför länge, men när man börjar hålla på lite med designer och det går bra kan det bli lite småkul :)
lov känns behövligt jao, men när vi kommer tillbaka är det minst lka mycket om inte mer, för snart ska ju betygen sättas.

visst är det bra ibland med kritik? nåja, man tar åt sig iaf, åtmindstone jag.. och kanske allför mycket ibland, men det kan vara kul att både få kritik och komplimanger, självklart är komplimanger mycket bättre. men utan kritik blir vi ju aldrig bättre? åhja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0