just one breath

jag skulle vilja säga så mycket till dig, jag vet inte riktigt om jag hann få fram allt vad jag ville ha sagt innan det blev som det blev. det är inte en ända tanke som du inte är med i. varje dag, varje timme. jag förstår inte, när tar detta slut. jo tack, jag tror redan det borde vara slut med tänkandet, alla ni som har försökt säga något. jag har inte lyssnat, har varit så dum. men jag tror faktiskt att jag aldrig kommer göra det, för det är ju jag som vet. det är jag som vet hur allt låg till.

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

förstår inte att låtar kan komma en så nära, att de kan beröra så mycket. eller förstår och förstår. eller jo, det är ju bara en låt. men dom där orden, det är dom. jovisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0