klagande torsdag

hej.jag.är.väldigt.trött.punkt.

mm godmorgon va, började med att försova mig till kvart i åtta, kändes fint när vi börjar fem i åtta i skolan. woho. och därmed kommer detta bli ett gnälligt inlägg..

jajo, jag försov mig, brukar faktiskt vanligtvis inte göra sådant. men tänkte att jag ligger kvar några minuter till som alltid, och vips så sov jag. mamma kom in och väckte mig kvart i åtta, antar att jag kunde sovit hela dagen annars!

sen var det hk på det, det griniga humöret hade satt sig och vad går då bra? nej ingenting, just det. så sockerkakan blev ju bläh. men resten gick ju att äta. seeeeer lite positivt, dock gjorde typ victor det jobbet så grattis grattis att vi kunde äta nånting.

idrotten gick ju exakt som det andra, dåååååligt. tjoho. överansträngning smalbenet, det är sååå skönt. jo det här blev en hel del klagande men vet ni? det var fullmåne inatt. försöker skylla på att de va månens fel då ;d
nu ska jag gå och äta mat, någon som KAN göra mat iaf!
just det, kom på att imorgon ska svenskan vara inlämnad, jag har kommit jättelångt. IRONISK

Kommentarer
Postat av: Let the drummer kick

Let the drummer kick, Let the drummer kick

2008-10-16 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0