måndaaaaaaag

tjenamittbena.

skolan flöt på som vanligt, idrott sista lektion. pingis och badminton, ;d gick ju finte.. att fälla ihop pingisbord tror jag är amandas och min grej, verkligen! :D pang så låg bordet på golvet. började med att det första låg på golvet ja, det andra bordet skulle vi tat lugnt och verkligen få ihop det. lyckades vi?! naeej, det ramla rakt ner på mina lår istället! visade detta för ett par år sen också, det nog de gångerna jag har fått fällt ihop pingisbord,dock inte gått så bra.. :(

min nyttiga vecka har börjat igen, och denna gång med allvar. stod faktiskt emot en hel del saker idag!;o
det blir bra.

sitter just nu med efterbehandling i håret. har just färgat det, skönt! luktaaaar gottt :D
nu ska jag sova, natt!

Kommentarer
Postat av: amanda

stavfel, gvet och dena :P

haha

2008-10-21 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0