onsdag, mitt.

hejochhejochhej!

igår vart en tidig kväll, vilket var väldigt bra. var nååååågot mindre trött imorse, dock fortfarande trött. men vem är inte när det gäller skola? i och för sig gick den fort, vilket alla dagar gör nu för tiden. istället för att ta tiden av dom dagarna man har som går väldigt fort sitter man antingen här eller gör något helt annat. pluggningen existerar inte mycket alls! men iväll blir det plugg sen sova tidigt!

redovisning efter skolan, gick inge vidare bra. men får väl se det som att det var cirka två veckor sen vi skulle göra det och jag hade glömt allt totaly..

klippte håret idag också efter skolan, vilket jag vart helnöjd med! eller ja.. hyffsat har jag gått och sagt, men kan ju inte säga att jag inte tycker om det nya, för det gör jag.. och, snedluggen är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0