vi måste hålla ihop nu

provet gick ju som det gick, och dagen gick ju som den gick! jag hoppar över att prata om skolan och går över till runt ett tiden sisådär istället. jag fick nästan springa till tåget för jag höll mig kvar på historialektionen, nåja inte äre för att jag tycker om dom lektionerna men jaja, dom som vet dom vet. muhu. där träffade jag på sirran, vi platsa oss på tåget, sen på stadsbuss och sen hasa oss genom olika affärer i några timmar sådär, lite tjejigt roligt. sen på donken och få i sig alla dom där vitaminerna mineralerna, och atomerna å allt vare där är inom kemin, hehe dock har donken inte sånt där skitbra nyttigt, bla bla bla..

var iaf helnöjd med dagen, kändes som jag behövde en sån där sk bästisdag, ihja. gå runt och strosa, snacka, vara sååådäär tjej. ja ni fattar. vi såg på idol och hoppades på att rätt åkte ur, men såg aldrig detta för det glömde vi och cyklade ut istället. visade sig ändå att rätt åkte ur, wööhww.

imorgon beger jag mig till gävle igen och ser åter vad som händer, känns skönt att det är lov nu. känns väldigt skönt kan jag medge.

http://www.youtube.com/watch?v=KIzcdW9_Es4
haha, spanskalektioner! :D

Kommentarer
Postat av: Marina

haha, cama cama camman baby!:D

2008-10-25 @ 00:21:05
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: sistaaaaah

2008-10-25 @ 11:15:45
Postat av: sistaaaah

oj, haha :)

baby <3

2008-10-25 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0