what i really need is you, only you. but not expect thats you

godmorgon!

en hyffsat glad dag idag, igår var en skitbra dag, nja kväll i och för sig. tror jag börjar komma tillbaka till vardagen med gamla caroline nu va. bra tänke! :D

marina sov här igår, hon hade prao idag och jag var ledig. men trots allt fick jag ju gå upp hennes tid, men gick och lag mig ganska snabbt därefter hon gått! vi hade det roligt som vanligt på kvällskvisten och kan inte säga att jag inte har saknat henne för det har jag då verkligen, hon är bra hon den där bruden.

idag, blir nog bara ligga och snooza. kanske titta på någon film, just det ja! har ju missat ett par avsnitt av andra avenyn, så det ska jag kolla på, mysa ner mig i sängen och kika. mums, så mysigt höstväder! fast nu önskas bara min bärbara dator tillbaka.. ;/
till kvällningen kommer bästis, och myser. det blir bra!

andra avenyn väntar, ha en bra dag allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0