what i really need

åh gud vilken trött morgon! jag har väckarklockan på halv sju som vanligt, men går aldrig upp den tiden.. blir först fem minuter, nej tio, nej en kvart. osv. och idag blev det en hel timme, jag låg till halv åtta! ;o jag rusade iväg till skolan, snygg var jag ju verkligen. slängt på mig kläderna och uppsatt i knut!

efter skolan inhandlades lite kläder, och ja, jag har allför mycket kläder i min garderob. skulle verkligen behöva en ny! men det är saksamma, fortsätter handla gör man ju ändå. och det blev byxor, (något jag faktiskt var i stort behov av, wöw.) sen ett skärp, som också var i behov. och till sist, en kofta. jag köpte bara behövliga saker ;o ovanligt..

missade one three hill idag med alltså.. ;( för visst är det idag? har noll koll på dagar och tider längre.
har också hunnit plugga endel fysik idag också, jag börjar två dagar innan. bättrar på mig! men det är fortfarande i sista minuten.

hade tänkt att jag skulle ligga till tio idag, vilket jag nästan kommer att göra, kanske tio över. ska bli skönt!
så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0