how can you stay forever

tjenatjena!

lördag, det vill säga en mycket bra lördag ska det bli. ska in med bästa till uppsala och käka och sådant där bästigt. höhö. allt blir kanon, yes. sitta och mysa nere vid ån och kanske hälsa på bekanta och kanske kanske se någon snygg match?! :D

hur som helst var det match i ullfors. ullfors rex 3-1, jamenvisst! regnigt och äckligt var det, åska och blixtra gjorde det med.. men som tur var bara på uppvärmningen.

sarah kom hit efter och vi la oss och kolla på lilla jönsson ligan. haha, kan faktiskt vara mysigt, vilket det var. :) fredagens skoldag gick också rätt bra, bättre än vad jag själv trodde det skulle bli. jag har mer ork nu och jag ska klara det här. tack för all uppmuntran och alla omtankar, det betyder oerhört!

det finns inte så mycket mer att säga än att det var en toppendag för min del, vilket var ganska längesedan nu. och imorgon blir überbra, och jag hoppas så in i norden att det inträffar! :D

puuuuusssssss!

Kommentarer
Postat av: sarah

En trött lördags natt om inte annat :) <3

2008-09-06 @ 01:25:34
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0