i wanna grow old with you

jag kanske är lättlurad, jag kanske hoppas för mycket, jag kanske tänker för mycket. jag kanske var kär för nån, några månader och hoppades. och killen jag trodde var helt perfekt, betydde för mycket. jag vill sluta hoppas, men jag orkar inte. jag orkar fan inte. jag kan inte uttrycka mig, men jag är kär. är väl slutsatsen på det hela. men nu ska jag återgå till det vanliga, antar jag. och nu var det slutskrivet med det här..



porträttfotografi idag, och ja.. två kort, sen val på det. var väl mest de andra som tyckte så, och jag tyckte si. det jag menar är att det blev så bilden! och den får vi se hur den är när den kommer, och jag hoppas på att jag ser något bättre ut på det än vad jag såg ut på klassfotot. fruktansvärt!

gick och hälsade på bästa som fortfarande gick i skolan efter kortknäppningen, och sen hem med marina hängandes ;d, vi.. ja vad gjorde vi, satt å glodde på denna plåtburk. och sen käk, ska ladda hem en film nu till resan som jag har att kolla på! hiih, puss :)

Kommentarer
Postat av: s

de fixar sig älskling!

och förresten har jag jätte ont i min tå nu :( <3

2008-09-17 @ 21:58:29
URL: http://saraaahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0