jag älskar dig

nu ska det bli lite prat om skola och mycket om annat.

om skolan kan jag bara säga, konstigt bra dag?:D trots sista dagen innan jag far. provet gick väl sisådär, lite plugg till så hade det suttit där i hjärnan men ja, det är som vanligt. vi träffade på mycket trevligt folk i skolan och jag antar att humöret var hyffsat på topp! :D aja, nog om de där nu..

jag har nog packat det mesta, jag har svårt för att komma ihåg allt, men jag skulle tro att allt är nerpackat till ikväll. jag känner lite att jag vill verkligen inte åka bort nu, det känns också lite som att jag inte orkar det. åka bort från problem, det känns helt fel. men, än vad jag tycker och känner så ska vi ju iaf bege oss till turkiet. och den veckan ska gå med storm!

nu ska jag gå och laga min egen mat för mamma är grinig och snart kommer sarah och hennes mor hit och tar farväl att de snart blivande turkarna. så jag antar att jag umgås med bästa hela kvällen, puss!

ps. Det vi älskade glömde vi bort att älska tillsammans. ds.

Kommentarer
Postat av: s

blööööö åk inte :( :( :( <3

2008-09-23 @ 20:48:14
Postat av: marina

säger det samma;( men fan vad kul du kommer ha med alla turkar:D haha <33

2008-09-23 @ 21:41:25
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: s

o vi kommer sakna dig som fan! <33

2008-09-24 @ 12:05:12
Postat av: marina

men vafan! ofya du var inne då?:( men jag måste prata med dig nu asså!:O

2008-09-26 @ 11:29:16
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0