människor har chans

godeftermiddag vill jag säga. en toppen en.

jag har sovit alltför lite, men visst var det en trevlig natt/morgon. bästa och jag begav oss till ullfors för att umgås och kolla på film. varade cirka två timmar, och visst var det trevligt! pangbom i sängen när man kom hem på morgonen. sov rätt länge, men vaknade dock av ringklocka. ringklocka på en lördag, öhhh. men upp gick det, fixade och rusa iväg till tåget. mot gävle. där en amanda kom mötandes, fortsättning mot ackes lokal. det var bara skit, så vi gick på stan istället. och det inhandlades en kofta denna dag, jag har letat och letat. och nu hitta jag en! så den ska jag gå runt och mysa i ikväll.

ikväll blir det film och mys med bästa, bäst bäst bäst.
nu blir det käk, får se om ett inlägg dyker upp senare. tror inte, men häng kvar! puss

Kommentarer
Postat av: Sarah sj

sv. Tack så hemskt mycket :)

2008-09-20 @ 18:33:21
URL: http://sarahsj.blogg.se/
Postat av: s

jag vill också ha en kofta!!!!! :(

2008-09-21 @ 00:36:37
URL: http://saraaahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0