onsdag, inplanerad pluggdag?!

yes, ännu en dag avklarad. nu rinner skolan genom ganska fort för det mesta känns det som. dock har min koncentration blivit mycket mycket sämre, jag tänker alldeles för mycket runt omkring det. måste verkligen skärpa mig nu!
nu jag har suttit kanske 15 minuter och rensat lite bilder som låg huller om buller, ingen ordning alls. börjar bli lite reda på saker och ting på denna plåtburk nu. men tänkte rensa igenom alla mappar också innan jag börjar plugga. prov på fredag och ja, det blir hårdplugg. fast kan tänka mig att jag tar det i sista minuten som alltid.

.. men idag får det bli ett schema,
- mapparna ska rensas, och komma i sin ordning.
- plugga lite smått
- ut och springa!
- plugga det sista, göra färdigt musiken.
- städa upp på rummet ( ser verkligen ut som ett bombnedslag )
- 20.00 tv, 21.00 tv, 22.00 tv.
- SOVA

det känns som om tvn är min dag idag. åtminstone min kväll. så nu måste jag sätta igång med allt, för allt ska göras och det ska bli färdigt! puss så länge

och du, nu vet jag hur mycket jag betydde för dig.. J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0