Unus multorum

yes, jag klarade mig igenom ännu en dag. snart så!

dock klarade jag bara av en lektion i skolan, sen vidare mot uppsala. det känns jäkligt skönt att komma bort några mil ifrån stället.. men med dig var allting bra. fan, jag får inte bort det ändå. jag ska glömma det, OKEJ?!

men amanda följde iallafall med mig in till uppsala, otroligt snällt. jag behövde dig, och tack tack och åter tack älskling! vi träffade även på liza där, underbart kul att träffa dig igen. det gör vi lätt om :) vi pratade en massa, sen tog vi ett farväl och hem igen. det var tråkigt att lämna uppsala. jag säger nog som hon som satt framför mig en gång, att uppsala är en väldigt mysig stad. instämmer totalt, det finns ju allt. allt, det man behöver. oja!

för att hela tiden ha något att göra, åkte jag till sarah så fort jag slängt i mig lite mat! vi pratade ett bra tag, sen hem och tyvärr plugga. och jonte är snäll och hjälper mig, hur många är det som intresserar sig av sådant liksom.. :) tackitack!

du var feg, väldigt feg. att ge upp där, precis innan. jag ska göra det, jag ska komma. och du ska få se en glimt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0