liknande söndag

godkväll folk

klockan på ringning klockan elva, lika bra för på lördagar sover jag alldeles för länge. och det var ju träning, för det är ju söndag hörrni! jag var inte ett dugg taggad för träning, ganska vanligt vid det laget. men så fort man möts av musiken, personerna, dansen. ååhja, allt. det är ju helt otroligt sjukt braaaaa! :) kan verkligen inte förklara. får se om mitt knä håller lika bra, har börjat krångla lite nu igen. men hoppas verkligen på det bästa

mycket stretching på det, vänta på tåg, vänta ännu längre. åka hem, äta, duscha, plugga, sova. så en söndag ser ut i dagsläget för min del!
trots alla tråkigheter gjorde träningen dagen, überkul verkligen! :D

och grattis till jontes lag som vann match idag (!!) 19-0.. semifinal nästa!
dock gick det inte lika bra för sarahs lag, 2-1 i förlust.

nu är det två veckor och tre dagar ungefär kvar, och fyfan så bra allt ska vara. :D

förra inläggets rubrik stämde in helt perfekt, man lär sig leva efter sina följder. det vill säga, saker som hänt och aldrig ska hända igen. ganska ofattbart att jag äntligen lyckats, och hoppas att det håller!

V.44 hoppas jag på leksand, som förmodligen blir av. och det blir braaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Marina

hopppaaaaaaaaaas:D

2008-09-07 @ 21:38:02
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0