jag känner ingen alls

gokväller läsare, ni få läsare som orkar ta er igenom allt detta märkliga.

förvånandsvärt pigg imorse?;s naaa, pigg å pigg var man väl inte. men så pigg så jag kunde gå upp på en gång när jag vaknade, händer väl kanske en gång i månaden. om inte mindre..

idrott sista, orientering inplanerat men blev ändring och fotboll blev det. det var väl ett ganska mycket bättre val må jag säga. och den lektionen bara rann iväg, sen hoppa in i dusch och iväg till gävle, där det inhandlades ett linne. ganska mycket handla på sistone men det är för att snart blir det utomlands, på onsdag nämligen! ytters lite TIMMAR ;o kvar nu!

imorgon är sista skoldagen för min del, otroligt skönt. jag ska nog för det mesta packa hela dagen, eller ja inte hela dagen då. lite annat ska jag väl hinna med också..

jag tog precis min ja... vad kan det vara? åttonde paus från pluggandet, prov imorgon och jag vill höja mig. men det lär ju inte gå min väg denna gång heller. men vi får väl se på provet imorgon! nu ska jag återgå till pluggandet och sedan sova. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0