hate you.

hallihallå

friluftsdag, och den ska vi egentligen inte prata om. men, friluftsdagar, varför? säger detsamma med skoljoggen, vet inte när den är men den är väl snart antar jag..?

däremot är amanda w en av dom allra bästa! hela dagen vart väl i stort sätt lyckad? ;d och jag har en aning att jag lever några steg längre med vårat skratt. haha

ohja, vad intressant allt detta blir. dock är mitt liv inget intressantare så jag kan ju inte göra det mer intressant än vad jag får det till.. men helgen blir fullbokad för allt möjligt.

fredag; träning, fira farbror
lördag, uppsala, se match, kulturnatten
söndag; träning, eventuellt plugg.

och vet ni då? jag klarade mitt schema för igår. nästan helt otroligt, jag gjorde ALLT. wo-ho. okej, en sak. musiken blev inte färdig, för den glömde jag i skolan. men den hinner jag med imorgon!


nattinatt


Kommentarer
Postat av: Bosnien Hercegovina

Caroline Forsberg <3

2008-09-11 @ 23:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0