liked it

tjenatjena! fint eller?

fredag fredag fredag, lika tröttsam att kliva upp som alla andra vardagar mot skola. men upp gick det, men trögsamt. fast de är väl ingen ovanlighet. respekt osv var första lektion, biologi egentligen då. men klassen har blivit alltför stökig, och det skulle tydligen hjälpa med 40 minuters inbankning med respekt prat. någorlunda tänkte vi väl till men icke blire heltbra men aja.

dagen fortsatte med matteprov och historia läxförhör, och ni som känner mig vet ju hur den fronten ligger till. sen var det bordtorkning i matsalen, och haha. jag säger då de, är ju inte världens roligaste. men tänkte inte mer på det och gick dit och gjorde det på sisådär tjugo minuter så vare klart!

gick och träffa bästa efter skolan, vi åkte till valbo och där inhandlades underkläder, jacka, skor. mamma pröjsa på jackan och skorna. tackitack! :) så nu är vinterjacka inhandlat, väldigt skönt må jag säga. för jacka är jobbigt å tråkigt att leta efter, men nu så.

gick och lämna sarahn vid bussen för ett tag sen, går väl och träffar na senare antar jag. och marina sover förhoppningsvis över, bra dag, verkligen! :) och jag älskar dig bästa!

nu ska jag skriva packlista, och sen möta ungarna. puss och trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: S

Och jag älskar dig honey <3

2008-09-20 @ 03:47:00
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0