Vera esse facimus nosmet ipsi.

dagen såg för det mesta ut som vanligt, kanske en gnista roligare och trevligare.

skola som vanligt, gick helt okej. men lagom less, men kom som sagt igenom dagen. det ska lånas skräckbok till svenskan och skrivas en skräckberättelse. woho, jag hatar verkligen att läsa. läser endast när jag är tvungen, vilket jag är nu.. och det hittades ingen bok på bibblan heller så jag vet fasen inte hur jag ska göra. men får väl leta upp någon på lilla biblioteket och hoppas hitta någon där. någon som har förslag?

efter boklånet som blev nada följde amanda med mig hem, en hel del saker han vi göra och det var nog roligaste dagen på länge. en massa skratt kan jag lova. inleddes med singstar, som dock inte var lika kul. sen tv, knäppa massa fula bilder. haha, jo de låter ju som 7 åringar men ja, amanda är en dåre :D på ett bra sätt då..

satt och kolla på premiär, hmm jo jag tror de va premiär för 'vem kan slå filip & fredrik?', rätt kul program, filip och fredrik är ju störtsköna. haha, nu snart är det 'so you think you can dance', märkte att det redan hade börjat.. aja, ska hinna in och duscha före det sen bänka mig framför tv;n ännu en gång! puss puss

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah älskarej :D

2008-09-10 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0