Vixit, dum vixit, laetus

godkväll, var beredd på ett .. äh inlägget blir som det blir, häng med eller inte.

kvällen igår vart sen, vilket ledde till en mycket tjurskallig caroline på morgonen. mamma fick som vanligt tjata för att få mig upp, jag hatar verkligen att gå upp på mornarna. det tar stopp där man tänker att nej nu måste jag gå upp. man ligger så länge så att klockan hinner bli alldeles för mycket och man slänger i sig frukost, och drar över kläderna och sticker. förmodar att det lär krävas en stor ändring där inom kort, och imorgon behövs det verkligen. för imorgon är det porträttfotografering.. på tal om fotografering fick vi hem klassfotograferingen och skolkatalogen idag. förjävligt, ingen mer kommentar. bara är så less på dom där skolkorten!

skolan gick väl sisådär. som vanligt då ungefär? jovisst sö. men ska inte trötta ut er allt för mycket med alla surigheter så blir helgen perfekt. kan nog inte bli så mycket bättre, dock vet jag inte vad jag ska göra på fredagen. men det återstår att se. men lördag blir det dans dans dans! :) som jag förstod ska vi till valbo först och kika, får se om jag hittar något plagg som jag verkligen behöver. vidare tillbaka mot gävle, och sen hem och mysa!

söndag blir som vanligt dansträning! men först valbo, denna dag också. om vi hinner vill säga. annars blir det träning och på kvällen behövs det nog dock pluggas.

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0