slapp

nu sitter jag här av en mycket bra anledning, och det är faktiskt för att nu har jag lusten att blogga, men bara ett inlägg för idag kommer det nog bli, och räkna inte med att det kommer något imorgon.
är precis hemkommen, eller nja, kanske var 1,5 timme sen ändå från skolan. blötte håret under duschslangen på en gång, och la i slingfärg i håret, och nu är det ljusare! blev faktiskt skapligt nöjd ;>

sitter här och chillar bara, lugnt. ska väl ta och göra lite lunch till mig själv också eftersom jag snubblade hemåt istället för att gå i skolan. men nu ska jag hoppa upp och laga mat, ha en bra dag ;*


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!:)

premenuera gärna på min blogg du med:)

2009-04-16 @ 16:47:29
URL: http://emmakristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

hihi okej:D, vi slutar med då :D, tror jag iaf(A) :D

2009-04-16 @ 17:57:29
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0