25frågor

25 frågor om mig
Röker du?
neeee
Snusar du? nej, inte de heller.
Skolkar du? Sometimes, men oftast med flit på morgonen
Gör du frukosten själv?
om mor är hemma så gör hon den, annars själv ah.
Har du slagit ner någon? men nej.
Har du pussat någon av samma kön? jomen!
Har du varit på strippklubb? nope, har jag missat nåt?
Vad gör du när du blöder näsblod? försöker stoppa det såklart och lägger mig ner
När grät du sist? minns faktiskt inte, det var ett tag sen
Vem kan du prata om allt med? vet inte riktigt. kan jag med dig?
Har du solglasögon? Javisst har jag det, men inte på mig nu såklart.. ;D
skriv en mening på engelska:
I hate it. wow, nu var jag duktig!
Vem pussade du senast? min mobil :D
Vem kramade du senast? hm, minns inte
Vad är din högsta önskan just nu? det vet bara jag.
Vad heter ditt hårspray du använder? ehm... jag minns inte det heller :D
Vem gillar du? c.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? lila, gul, grå & svart!
Känner du någon som heter Niklas? jajemen, min syssling.
Har du bärbar data? yesbox, använder den dagligen.
Är du blyg? heh. OM jag är!

nu ska jag kolla på s y t y c d! :D
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Ezzas

SV. vet den är jättesöt ;)

2009-08-11 @ 23:15:05
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: gisela axelsson

eller huuuuuuuuuur! :D JAG SNOR, JAG SNOR, JAG SNOR!

2009-08-11 @ 23:53:18
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0