alnäs

då var helgen över, och back to school again. lite småhårt sådär att behöva gå till skolan, men det måste ju göras, men det är dock förjävligt att försova sig.. grr! menmen, tog mig in till stan, och sedan buss därifrån där det skulle spelas 'thorenspelen', jag var med i beach volley tillsammans med mina lagkamrater Marina, Johan, och Felix! vi hade grymt samspel (haha), men jag och emma tog oss till bussen sådär lagom till halv två tiden?

precis hemkommen ställer jag mig och lagar mat, och har väl suttit här till nu. ska ta tag i städning av rummet nu, för det behövs...

får se hur det blir med skolan? byte eller inte? det är ett beslut som måste tas ikväll, suck.
och lycka till amanda, som är på moppekurs! haha, snart blir det åka av, fyfääään :D

här är mina skor som köptes för någon vecka sen. 400kr på... ja en affär i gävle!

och mitt pannband som kommer passa skitbra till vintern, 99kr på mq!


Kommentarer
Postat av: Sarah

då är vi två, pulliruskan :D mohahahhaha

2009-08-31 @ 18:58:15
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0