..............................

tack verkligen för allt stöd, för att ni får mig att orka till viss del. alla

ΒΔΞ | J i m B o  säger (21:52): är kärleken sann så skitsamma hur långt man bor ifrån varandra.
ΒΔΞ | J i m B o säger (21:52): ända nackdelen med det är att man träffas inte lika ofta som man vill


sanna ord, verkligen. jag skulle ha längtat till helgerna, jag skulle verkligen sett fram emot slutet av veckan. för då hade jag haft dig vid min sida. jag hade längtat så enormt.

agnes säger (21:46): Sådär var jag också. Men se på mig, det tog kanske 1 vecka innan man slutar gråta, nu har det gått en månad och klart jag saknar honom fortfarande. Men jag mår bra. Jag mår riktigt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0