godmorgon!

jag tror mina morgonhumör är bättre än kvällshumören! det kan ju vara en fördel.
idag är jag uppe med tuppen, nästan.. jag tog mig upp till åtta iallafall, det är en väldigt ovana som inom snara tider ska bli en vana, mer eller mindre om tre dagar. jag vill inte ens tänka på uppgång.
nu är yoghurten blandad och ett glas proviva finns i glaset, lite morgonmusik ska skapas, har dock alltid den stora frågan i.. mix megapol eller rix fm? idag blev det rix fm!



en skitig termometer visar att det är 27.9 grader ute, nästan så man kan lägga sig och sola i det här fina morgonvädret? brukar ju sägas att de är som en bastu i mitt hem, och nu skulle jag kunna hålla med.. 30.3 grader, hah, fast det känns absolut inte så!
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0