kortarehår

godeftermiddag, får jag väl ändå ta och säga..
då har dom flesta i uppland börjar skolan nu då, dock inte jag! och glad är jag för det, men ångesten börjar krypa lite i kroppen på mig nu, nu börjar verkligen livet igen, rutinerna förs in och det blir back to normal. dont want it.. :( nåja, det ska väl gå det med. vi har ju ändå ganska bra första vecka som sagt.
jag har nyss varit hos frisören, där vi bestämde oss för att klippa ganska mycket, för det hade växt så otroligt. så i bak blev det ganska kort, lite kortare än jag tänkt men så mycket snyggare, så ja.. och i fram lite längre. luggen ligger fortfarande inte som jag vill ha den, men det kommer den väl aldrig vilja heller antar jag.



bild lånad från lookbook.nu

ibland blir jag rätt arg, när jag bara går och klipper av mig håret och alla är så satans snygga i långt hår. jag vill också ha långt hår! och raklugg skulle jag såååå gärna vilja ha, men nu har jag kort hår :(

Kommentarer
Postat av: Ronja

hahahah, min dialekt är skön :D

du får lägga in en bild på håret :)<3

2009-08-18 @ 15:05:24
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: Marina

sweeet<33333

hehe jaaa, fast jag tänkte ju ta en mer "naken" bild men det blev den där ;)

2009-08-18 @ 15:48:35
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Carolina

Halli hallå, Carolina är tillbaka på bloggen efter sommaruppehållet. Ny design kommer inom snar framtid och massa nytt. Håll utkik så hörs vi på bloggen :)

2009-08-18 @ 17:29:25
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0