åååååh

första dagen i skolan avklarad, fick massa papper och information. det dög väl. sen tog vi tåget hem, eller marina gjorde och jag fortsatte till gävle för att träffa amanda, vi gick på stan och pratade massvis.

nu stiger panikångesten och omöjligt att hålla den inne.
om du bara kunde förstå vad du betyder för mig, ljusstrålen i mitt liv, som man alltid blir glad av, som man alltid kan prata med. då det aldrig finns mörka stunder. det som gick i tankarna hela dagar var endast du, det gick aldrig att sluta tänka på dig, det gör jag än.

varför leva när man kan dö?
jag orkar inte!!!!!!!!

caroline Hsäger (18:36): men vad är det nu då?
 carolineee ● säger (18:37): killen jag älskade mest i hela världen tog tydligen farväl från mig, jag orkar inte längre :'(

en bra beskrivelse av det hela.
"kom igen, ryck upp dig" "det är bara en kille!"


fine, det är bara en kille. det är killen jag valde att ge i princip allt av mitt liv till, jag var påväg att ge honom mitt hjärta, om han inte redan hade det. att gå från någon man älskar så otroligt mycket till att bara sluta prata, det finns inte. jag orkar verkligen inte, inte en enda minut till.
varför skriver jag ens detta? men varför hålla det inne? spelar roll, man mår ju inte bra av nånting mer nu ändå så.

Kommentarer
Postat av: aaa

kämpa! jag älskar dig! <333

2009-08-24 @ 18:39:50
Postat av: Ronja

gumman ;( <3333

2009-08-24 @ 21:01:29
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: Sarah

ILY <3

2009-08-24 @ 21:30:49
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: caroline h

han förtjänar inte dig som är en sån fin tjej. finns här för dig om du behöver mig.. <3

2009-08-24 @ 22:23:08
Postat av: caroline h

han förtjänar inte dig som är en sån fin tjej. finns här för dig om du behöver mig.. <3

2009-08-24 @ 22:24:18
Postat av: laila

nawh =) Gör du då? =)

2009-08-25 @ 01:54:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: frida

Jag känner inte dig. Jag klickade bara in på din blogg.

Jag vet hur det är. Tyvär.

Men jag hoppas för din skull att allt kommre bli bra igen.

Låt inte en kille förstöra ditt liv.

Dina vänner stöttar dig.

Det kommer gå bra! :)



Kramar

2009-08-25 @ 20:24:24
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0